علیرضا دهقانی
صبح پنجشنبه انتخابات هیئت فوتبال استان تهران برای شناختن ریاست جدید فوتبال پایتخت برگزار میشود و اهالی فوتبال تهران بی‌صبرانه در انتظار پایان دوران تاریک حضور حبیب‌الله شیرازی در راس هرم مدیریت فوتبال پایتخت هستند.
چمبره ۱۱ ساله شیرازی که حاصلی جز تباهی برای فوتبال تهران نداشت.
در ارتباط با دوران حضور شیرازی و اتفاقات تلخ آن کتابها میتوان نوشت اما آنچه مدنظر این مطلب است تحرکات غیر قانونی وی و نزدیکانش در آستانه انتخابات است.
حضور چند ماهه اخیر شیرازی بعنوان سرپرست خود نوعی تخلف است و جالب اینجاست که خودش حق رای دارد!
جابجایی در چیدمان رای دهندگان و حذف دو نفر و جایگزین کردن فردی خاص که یک رای برای شیرازی خواهد داشت تخلفی آشکار است که البته باواکنش سایر کاندیداها مواجه شده است.
شیرازی دوره گذشته با حمایت‌های نادرستی که از وی شد جریان انتخابات و روز آنرا به گونه‌ای مهندسی کرد که تنها رقیب وی ، بهنام ابوالقاسم پور انصراف داد تا شیرازی به راحتی چهار سال دیگر بر مسند قدرت باقی بماند .
شرایط اکنون با ۴ سال قبل کاملا متفاوت است.اهالی فوتبال تهران احساس تکلیف کرده و نامهای بزرگی به عرصه رقابت در انتخابات پای گذاشته‌اند.
از نیما نکیسا گرفته تا ایلکا،ملک آباد و مجید کیومرثی.
حالا اما شیرازی روی آرا توابع حساب ویژه‌ای باز کرده است.متاسفانه روسای هیات های فوتبال توابع مرعوب شیرازی میشوند و بدون تفکر آرای خود را به او میدهند.این موضوع اما حالا فرقی اساسی کرده و در آستانه انتخابات پنجشنبه،روسای هییتهای توابع از آگاهی بهتری نسبت به چهار سال قبل برخوردار شده و دیگر رای خود را حرام نمی‌کنند.
شیرازی با اطلاع از این موضوع، و با توجه به احاطه‌ای که بواسطه نقص قانون در اختیار دارد دست به تخلف زده و رای دهندگان را تغییر داده است گواینکه مهدی تاج با اطلاع از ماجرا قصد برخورد با این تخلف را دارد.
حالا اهالی فوتبال تهران در انتظار انتخاب چهره‌های جدید برای در اختیار گرفتن سکان هدایت فوتبال پایتخت هستند تا تهران از ورطه نابودی بدست بی‌تدبیری شیرازی نجات یابد.