احمد سعادتمند در جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال به عنوان مدیرعامل این باشگاه برگزیده شد. همچنین در پایان این جلسه خلیل زاده از عضویت در هیات مدیره استعفا داد و موسوی عضو سابق نیز به پیشنهاد خلیل زاده برای بازگشت به استقلال پاسخ منفی داد.

سعادتمند که روز بیست و هشتم اسفندماه سال گذشته به عنوان عضو هیات مدیره این تیم برگزیده شده بود، در روزهای گذشته موفق شد از اکثر طلبکاران استقلال در فیفا برای پرداخت بدهی ها وقت بگیرد.

او به زودی کار رسمی خود در باشگاه را آغاز خواهد کرد.

استقلال به مدیران پولساز نیاز دارد نه مدیران دروغگو

از سوی دیگر و پس از این اتفاقات، اسماعیل خلیل‌زاده رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال با انتشار نامه‌ای از عبدالرضا موسوی عضو مستعفی هیات مدیره این باشگاه، خواسته بود به کمک باشگاه بیاید و در امور مالی شرکت کند.

امروز هم فرهاد مجیدی سرمربی استقلال با انتشار پیامی از بازگشت موسوی حمایت کرد.

در پیام مجیدی آمده است: «استقلال بیشتر از هر زمانی به مدیران توانا و پولساز نیاز دارد، نه مدیرانی که بدون پشتوانه اقتصادی لازم و با تبلیغات و وعده‌های دروغ فقط وقت استقلال را هدر می‌دهند.

مثل آقای خلیل‌زاده، من هم به نمایندگی از مجموعه تیمی استقلال از آقای موسوی دعوت می‌کنم که دوباره حامی تیم محبوبشان باشند. به هر حال عملکردها کاملاً مشخص است؛ نتیجه حضور یک ماهه ایشان در مقایسه با حضور بی‌فایده بسیاری از مدیران در یک سال و دو سال و سال‌های گذشته.»