سیدمصطفی میرسلیم دیگر منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم، یکشنبه شب با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز در این برنامه گفت: از راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری؛ پرداخت مطالبات دولت به پیمانکاران و اهمیت دادن به بخش عمرانی بودجه است.

وی افزود: در حالی که پول ملی با کاهش ارزش روبرو شده و قیمت‌ها افزایش یافته است، اما افزایش نامتناسب حقوق کارمندان و کارگران ظلم مضاعف است.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم در ادامه افزود: دولت حق ندارد به ارزش پول ملی دست بزند و در این زمینه مجلس باید اجازه می‌داد، اما مجلس دهم به این مسأله بی تفاوت بوده است.

وی افزود: پس از قانون اساسی، آیین‌نامه داخلی مجلس از مهمترین قوانینی است که در بسیاری از مسائل ازجمله رابطه با دولت اثرگذار است.

میرسلیم همچنین تاکید کرد: برای پرهیز از کسری بودجه باید قانون مالیات تقویت شود.

وی در ادامه یادآور شد: اکنون مالیات از کارمندان و حقوق بگیران و کارخانجات تولیدی که فعالیت آن‌ها شفاف است گرفته می‌شود در حالی که افرادی در جامعه صاحب ثروت‌های باد آورده هستند و مالیات نمی‌دهند.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: نماینده‌ای که به فکر خدمت به مردم است زمان پرداختن به کار‌های دیگر را ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار نمایندگان به وسیله خودشان بسیار مهم است، زیرا نخست نماینده باید خود را اصلاح کند.

میرسلیم ادامه داد: رئیس مجلسی که سال‌ها رئیس می‌ماند با تخلفات کنار می‌آید و رأی جمع می‌کند.

وی افزود: اگر منتخبان به صندلی مجلس به چشم طعمه نگاه کنند، گرفتار خواهند شد.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم گفت: وقت مجلس نباید در پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تلف شود و باید پرونده‌های ناقص مجلس دهم در دوره جدید تکمیل شود.