در روزهایی که فوتبال ایران در کش و قوس شدید انتخاب سرمربی آینده تیم ملی بزرگسالان است و حواشی بسیاری در این خصوص وجود دارد، ناگهان کارلوس کی‌روش، پیامی را برای مردم ایران فرستاد.

بر پایه این گزارش، کارلوس کی‌روش که در حال حاضر هدایت تیم ملی فوتبال کلمبیا را بر عهده دارد، یک سال بعد از ترک نیمکت تیم کشورمان، در صفحه شخصی خود در اینستاگرام نوشت:

«یک سال بعد از ترک ایران می‌خواهم از تمام بازیکنان، کارمندان، هواداران و فدراسیون فوتبال ایران تشکر کنم. افتخار بسیار بزرگی بود. من تمام خاطرات و لحظات شگفت‌انگیزی را که با تیم ملی و هواداران ایرانی داشتم، برای همیشه در قلبم حفظ خواهم کرد.

با احترام به ملت ایران و با آرزوی سعادت و صلح برای همه.»

اکثر بازیکنان تیم ملی از جمله سردار آزمون، علیرضا جهانبخش، سعید عزت‌اللهی و … به این پیام کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند و پیام‌هایی را برای سرمربی سابق کشورمان نوشته‌اند.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که تیم ملی فوتبال ایران وضعیت نامشخصی دارد و فدراسیون فوتبال هنوز در گیر و دار انتخاب سرمربی جدید است و شاید از بین علی دایی یا امیر قلعه‌نویی، یک نفر به‌عنوان سرمربی تیم ملی معرفی شود.

در این بین، برخی کارشناسان این پیام را به‌عنوان چراغ سبز کی‌روش برای بازگشت به تیم ملی ایران تصور کرده و برخی دیگر،  دلیل صدور این پیام را، علاقه این مربی به ایران و فوتبال کشورمان برشمردند.