به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»، طی حکمی از سوی مدیرعامل هلدینگ سرمایه‌گذاری غدیر، دکتر اسدالله غلامپور که از مدیران جهادی، ایثارگر و زحمتکش حوزه پتروشیمی به‌شمار می‌رود، به‌عنوان عضو هیات مدیره هلدینگ نفت و گاز پارسیان منصوب شد.

وی در مسئولیت قبلی خود به‌عنوان مدیرعامل پتروشیمی امیرکبیر، ضمن شکستن رکورد تولید انواع محصولات شرکت نسبت به ۱۰ سال گذشته خود، منشاء خدمات و مسئولیت‌های اجتماعی بی‌نظیری در سطح شهرستان‌های ماهشهر و بندر امام‌خمینی(ره) شد و مورد تقدیر اهالی آن مناطق، ائمه جمعه و جماعات و ارگان‌های ذیربط قرار گرفت.

وی که دوران مدیریت خود در پتروشیمی امیرکبیر، دو مرتبه از سوی وزیر رفاه، کار و امور اجتماعی مورد تقدیر قرار گرفت، در طول دوره حضور خود در این شرکت پتروشیمی ضمن ارتقاء امور تولیدی و فنی و تولید گریدهای جدید پلیمر، در راستای شفافیت و مبارزه با فساد، ایستادگی شبانه‌روزی در غائله آبان‌ماه سال ۱۳۹۸، کمک در بازگرداندن اعتماد جوانان و مردم به نظام مقدس اسلامی، حضور فعال در مبارزه با کرونا در سطح شهرستان‌های منطقه و ده‌ها اقدام اساسی دیگر در راستای اجرامی منویات رهبر معظم انقلاب به‌عمل آورد.

اقدامات صورت گرفته از سوی دکتر غلامپور باعث شد بعضی از شبکه‌های ضد انقلاب خارج‌نشین، تخریب‌های ناروا و بی‌اساسی را به این مدیر بسیجی وارد کنند.

وی که هم اکنون مدیرعامل مگا پتروشیمی کیان است، از مدیران باسابقه صنعت پتروشیمی محسوب می‌شود که پیش از این مدیرعامل شرکت پتروشیمی کیان، نائب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت حمل و نقل ترکیبی کشتیرانی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت پتروشیمی امیرکبیر، قائم مقام شرکت نفت سپاهان، رئیس هیات مدیره شرکت نفت اوجان شیمی، عضو هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نفت ISD ترکیه و عضو هیات مدیره شرکت نفتی SPD امارات متحده عربی بوده است.

امیدواریم در دولت مردمی آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی بیش از پیش شاهد حضور چنین مدیرانی که وارثان حقیقی انقلاب هستند، در عرصه‌های مدیریتی کلان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم.