کودکان و نوجوانان می‌توانند با نوشتن و ارسال خاطرات خود از روزهایی که در خانه هستند و یا مواردی که از مبارزه با کروناویروس شنیده‌اند، در جشنواره فرهنگی و آموزشی «کرونااُمید» شرکت کرده و جایزه بگیرند.

 به گزارش روابط عمومی جشنواره «کرونااُمید»، داستان طرح جذاب «کرونااُمید» برای کودکان و نوجوانان را در زیر می‌خوانید:

«سلام قهرمان! خوبی؟ این روزها کلی چیز برای تعریف کردن داریم نه؟ هر روز توی خبرها کلی پزشک و پرستار رو می­بینیم که دارند شبانه­روز با کرونا می­جنگند و از مهربونی­های مردم می­شنویم. تازه برای خودمون هم توی خونه و روزهای قرنطینه و نوروز کلی اتفاق می­افته. موافقی اون­ها رو بنویسیم؟

توی این روزهایی که خونه هستی، از خودت و خانواده­ات بنویس و بگو که برای شکست کرونا چه کارهایی می‌کنید؟

تو از مبارزه قهرمان­های مهربون دور و برت با کرونا دیو، چیزی دیدی یا شنیدی؟ از ماجراهای کرونادیو و مبارزه با اون چه اتفاق­هایی برات افتاده؟

راستی یادت نره! اینجا قرار نیست داستان خیالی بنویسی! چیزی که برای خودت و یا آشنایانت اتفاق افتاده، خاطره­ای که در روزهای کرونا و قرنطینه داشتی بنویس. آماده­ای؟ پس بزن بریم با نقشه چشم­های تیزبین و گوش­های دقیق قهرمان­های کروناامید!

نوشته­هات رو از این طریق می­تونی برای ما بفرستی:

نشانی الکترونیک:  Coronaomid@gmail.com

آدرس صفحه اینستاگرام: https://www.instagram.com/coronaomid

شماره­ واتساپ: ۳۹۴۲ ۰۱۷ ۹۲۲ ۹۸ +

قهرمان! یادت باشه حتما درقسمت موضوع ایمیل یا ابتدای پیامت بنویسی که برای این بخش مطلب فرستادی!

کروناامید به آثار منتخب جایزه می­دهد.

مهلت ارسال آثار: از همین امروز تا ۱۳ فروردین»

لازم به‌ذکر است سازمان تأمین‌اجتماعی در راستای مسئولیت اجتماعی خود و به همت مؤسسه فرهنگی و هنری آتیه، انتشارات علمی و فرهنگی، مؤسسه عالی پژوهش سازمان تأمین‌اجتماعی، معاونت توسعه و مدیریت منابع وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی و با همکاری گروهی از نویسندگان و فعالان فرهنگی و مطبوعاتی حوزه کودکان و نوجوانان، جشنواره فرهنگی و آموزشی «کرونااُمید» را با هدف ارائه محتوای فرهنگی و آموزشی برای سرگرمی و افزایش نشاط کودکان و نوجوانان، به‌ویژه در خانواده‌های مخاطب سازمان تأمین‌اجتماعی، به واسطه شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برگزار می‌کند.