مصاحبه روز گذشته آریدو برائیدا مدیر ورزشی بین الملل سابق بارسلونا با گاتزتا دلو اسپورت بهانه‌ای شد برای تیتر شماره‌ی امروز نشریه تورینی توتواسپورت. اینکه اینتر و یوونتوس در رویای جذب لیونل مسی هستند.

تنش اخیر بین مسی و آبیدال باعث شد تا شایعات جدایی فوق ستاره آرژانتینی از بارسا نیز قوت بگیرند. برخی منابع ادعا کرده‌اند که مسی در صورتی که تابستان انتخابات زودرس ریاست باشگاه برگزار نشود و بارتومئو از ریاست کنار نرود، بارسا را ترک خواهد کرد.

آریدو برائیدا در همین زمین به گاتزتا گفت:« جدایی مسی از بارسا خیلی دشوار است ولی در فوتبال غیرممکن نداریم. تیم های بزرگ انگلیسی و نیز یوونتوس و اینتر شانس بیشتری برای جذب مسی خواهند داشت. میلان در شرایط فعلی قدرت رقابت با اینتر و یوونتوس را ندارد هرچند شاید بیش از دو باشگاه دیگر نیاز به فوق ستاره ای مثل مسی را احساس می کند.

هم تیمی شدن مسی و رونالدو؟ این دو آنقدر بازیکنان خوبی هستند که در کنار هم نیز می توانند بازی کنند. به نظر من رونالدو و مسی می توانند در یوونتوس هم تیمی شوند و به درخشش ادامه دهند.»

از نگاه توتواسپورت، هر کدام از دو تیم اینتر و یوونتوس اگر قصد جذب مسی را داشته باشند، با احتساب دستمزد او و مدت زمان قرارداد، رقمی نزدیک به ۳۵۰ میلیون یورو باید هزینه کنند. مسی با توجه به بندی که در قراردادش دارد، می تواند همین تابستان از بارسا جدا شود و برای انتقال او نیاز به پرداخت هیچ مبلغی به بارسا نخواهد بود.