به گزارش بانگ سروش، عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در بازدید از مجموعه شرکتهای گروه سداد و خدمات انفورماتیک بر پایداری و بهبود مستمر سرویسهای فناوری اطلاعات و شبکه بانک در ایام نوروز تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، علیرضا ماهیار با حضور در واحد عملیات، مرکز مانیتورینگ و نیز مرکز تماس و امور مشتریان، ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و عرض خداقوت به همکاران فناوری اطلاعات، بهبود خدمت رسانی مستمر و با کیفیت به هم وطنان عزیز به ویژه در ایام نوروز را خواستار شد.
این بازدیدها از شرکت پارس تکنولوژی سداد در حوزه مرکز تماس زیرساختهای نوین بانکی و سامانههای اطلاعاتی بانک آغاز شد و سپس با بازدید از مرکز مانیتورینگ و امنیت، سامانههای بانکی و تسویه و نیز امور مشتریان شرکت داده ورزی سداد ادامه پیدا کرد.
در این بازدید، معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک در گفتوگو با مدیران بر افزایش تعداد همکاران کشیک جهت افزایش رضایتمندی و پاسخگویی مطلوب به مشتریان بانک تأکید کرد.
بر اساس گزارش ها در ایام نوروز به طور متوسط روزانه بیش از ۲۵۰۰ تماس ثبت و پاسخ داده شده است.
ماهیار با حضور در مرکز داده بانک و شرکت خدمات انفورماتیک از زیرساختهای کور و سوییچ بانک نیز بازدید و بر تلاش مضاعف برای پایداری سرویسها با توجه به حجم بسیار بالای تراکنشها در مقایسه با سنوات قبل و مطابق با الگوی رفتاری و نیاز مشتریان بانک تأکید کرد.
بر اساس آمار موجود، در روز ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۰ بیش از ۱۰۰ میلیون تراکنش حسابی در بانک ملی ایران به ثبت رسیده که در مقایسه با سایر بانکها از بیشترین سهم برخوردار بوده است.
همچنین در روز نخست فروردینماه سال جاری، بانک ملی ایران میزبان بیش از ۳۸ میلیون تراکنش حسابی و کارتی از طریق ابزارهای الکترونیکی بوده که در مقایسه با سال قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است.
در خصوص آمار تراکنشهای سامانه پایا نیز در روز اول و دوم فروردینماه بیش از ۱۰ میلیون حواله بر اساس سیکل زمانی تعیین شده انجام شده است.
آخرین بازدید معاون بانک ملی ایران از شرکت پرداخت الکترونیک سداد انجام شد. مرکز تماس شرکت پرداخت در تعطیلات نوروز در چهار شیفت کاری و با بیش از ۶۰ همکار، پاسخگوی پذیرندگان و مشتریان بانک است که روزانه بیش از ۲۰۰۰ تماس و با میانگین انتظار کمتر از ۱۵ ثانیه به ثبت رسیده است.
همچنین آمار تراکنشهای پرداختی در پایانههای شرکت بیش از ۱۰ هزار تراکنش در دقیقه بوده که نشان از پایداری مناسب سرویسها در ایام نوروز است.
گزارشهای به ثبت رسیده درباره اختلالات در مرکز تماس و مانیتورینگ شرکت نیز اکثرا مربوط به مناطقی است که با مشکل قطعی برق و عدم پوشش شبکه همراه یا اینترنت در اتصال کارتخوان کاربران مواجه بوده اند.
معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران در پایان ابراز امیدواری کرد در سال جدید با تقویت همدلی و هم افزایی همکاران در واحدهای مختلف بانک، بهرهگیری از ظرفیت سرمایه انسانی خدوم و نیز مجموعههای دانش بنیان در راستای فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، سالی توأم با سلامتی و سرشار از خیر و برکت در بانک ملی ایران رقم بخورد.