پیشخوان خبر » جامعه » جدیدترین عناوین
کد خبر : 2721
یکشنبه - 21 اردیبهشت 1399 - 23:35

درخواست تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز

به گزارش پایگاه خبری « بانگ سروش »  جمعی از بازنشستگان کشوری و لشکری و عده ای از شاغلین در حمایت از #اجرای_کامل_قانون_خدمات_کشوری در کمپینی اقدام به جمع آوری امضا از طریق وب سایت کارزار نموده و طی آن از نمایندگان مجلس خواسته‌اند که رییس مجلس و نهادهای اجرایی مربوطه را به تمکین از قانون […]

درخواست تصویب همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با شاغلین همتراز

به گزارش پایگاه خبری « بانگ سروش »  جمعی از بازنشستگان کشوری و لشکری و عده ای از شاغلین در حمایت از #اجرای_کامل_قانون_خدمات_کشوری در کمپینی اقدام به جمع آوری امضا از طریق وب سایت کارزار نموده و طی آن از نمایندگان مجلس خواسته‌اند که رییس مجلس و نهادهای اجرایی مربوطه را به تمکین از قانون مصوب مربوطه الزام نماند. متن این کمپین به قرار زیر است:

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی؛

با عرض سلام و درود
لطفاً با توجه به اثر مثبت شما در مجلس برای زنده کردن حق و حقوق بازنشستگان، از طرح سه فوریتی روز دوشنبه ۱۳۹۹/۰۲/۱۵ مبنی بر اجرای تکالیف دولت، در ماده ۳۰ قانون برنامه توسعه ششم که تأکید به عدالت در پرداخت‌ها و رفع تبعیض بین حقوق بازنشستگان و شاغلین دارد و توسط صد نماینده به مجلس ارائه شده، حمایت کرده و جهت تمکین آقای لاریجانی به منظور اعلام وصول و بررسی آن پیگیری فرمایید تا دعای خیر ما نصیب شما شود.

همچنین این کمپین از طریق لینک زیر ۳۱ اردیبهشت ماه برای مشارکت افراد در دسترس خواهد بود.

کارزار یک استارتاپ اجتماعی است که مأموریت اصلی آن ترویج فرهنگ مطالبه‌گری از طریق ایجاد بستری برای هم‌افزایی خواست‌های مدنی است. کارزار پلتفرمی امن، مستقل و رایگان برای طرح درخواست‌ها، شکواییه‌ها و تقدیرهای جمعی از طریق جمع‌آوری امضا است. پتلفرم کارزار در چهارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران و با اتکا به اصل ۲۴ قانون اساسی مبنی بر آزادی بیان، و همچنین قوانین حقوق شهروندی و قانون تجارت الکترونیک در کشور فعالیت می‌نماید.