به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»؛ مدیر جوان برندینگ ایران و فعال در حوزه توسعه کانال فروش، بازاریابی، فروش و بازارپردازی برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان چهره نامی و ملی صنعت، معدن و اقتصاد ایران انتخاب شد.

برپایه این گزارش، چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور درحالی با حضور فعالان و دست‌اندرکاران شرکت‌های معدنی‌، صنعتی و سازمان‌ها و شرکت‌های سراسر کشور  در مرکز همایش‌های صدا و سیما برگزار شد که دکتر «وحید شکوری» برای چهارمین سال متوالی به‌عنوان چهره نامی و ملی  صنعت، معدن و اقتصاد کشور انتخاب شد.

در لوح تقدیر اهدایی به دکتر وحید شکوری آمده است: «انسان‌های سخت‌کوش و پرتلاش و متعهد در هر جای و زمانی قرار می‌گیرند، منشا خیر و برکت و نویدبخش آینده‌ای تاثیرگذار خواهند بود. با اهدای این لوح سپاس، پس از بررسی فعالیت‌های چشمگیر، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام حضرتعالی و همکاران در راستای سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین با نظر کمیته علمی، به‌عنوان چهره نامی در چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد کشور معرفی و تقدیر می‌گردید. از آستان حضرت احدیت، مزید توفیقات روز افزون توام با سلامتی و شادکامی برای‌تان مسئلت می‌نماییم.»

چهارمین اجلاس سراسری چهره‌های نامی صنعت، معدن و اقتصاد با رویکرد مدیران موفق و ارزش آفرین و با هدف قدردانی از رهبران و مدیران این عرصه با بررسی نتایج مورد انتظار استقرار شایسته سالاری، آینده پژوهی، استقرار سیستم‌های مدیریتی جدید به جای سنتی، تبیین ابعاد مختلف مدیریت جهادی، با پوشش خبری و رسانه‌ای و با حضور جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اساتید دانشگاه، مدیران و چهره‌های نامی صنعت کشور در مرکز همایش‌های بین المللی صدا و سیمای جمهوی اسلامی برگزار شد.

در این اجلاس چهره‌های همچون ایمان مصدری، مدیرعامل سازمان متخصصین و مدیران ایران، دکتر شریعت‌زاده، دبیر کمیسیون اصناف و اشتغال مجلس شورای اسلامی، دکتر صبوری‌زاده، مشاور عالی وزارت اقتصاد و امور دارایی و ریاست کارگروه کارآفرینی و تحول تولید دیده‌بان عدالت و شفافیت و دکتر اسفنانی، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و معاون و سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی و پروفسور کریم زارع دبیر بنیان چهره‌های ماندگار حضور داشتند.

برپایه این گزارش، دکتر «وحید شکوری» برترین و موفق‌ترین مدیر بازارپردازی و توسعه کانال فروش کشور در سال ۱۴۰۱، توسعه کانال فروش در ایران و بنیان‌گذار روش جدید بازارپردازی در ایران با سابقه درخشان ۱۷ سال همکاری با برندهای بزرگ ایران و جهان درحال حاضر در مجموعه همراه‌تل، مشغول به فعالیت است.

وی که دکترای مدیریت کسب و کار حرفه ای DBA را دارا بوده و قدیمی‌ترین و پرافتخارترین نفرات در صنعت تلفن همراه در زمینه فروش و بازاریابی در ایران است، دو کتاب موفق و پرفروش «از همین الان شروع کن -۱» و «از همین الان شروع کن – ۲» با محتوای آموزشی و انگیزشی را رشته تحریر درآورده است.

لازم به یادآوری است که در سومین اجلاس سراسری تجلیل از چهره‌های نامی صنعت و اقتصاد که با همکاری وزارت صمت، کانون مدیران ایران، سازمان بین‌المللی برند ایران و اتحادیه همکاری فرهنگی و اقتصادی اوراسیا برگزار شده بود، دکتر «وحید شکوری» به‌عنوان چهره نامی و ملی در شکوفایی اقتصاد کشور انتخاب و معرفی شد.

وی در آن اجلاس که سفیر قرقیزستان در ایران هم مهمان افتخاری‌اش بود، ضمن کسب مقام نخست، به‌عنوان برترین و موفق‌ترین مدیر در حوزه بازاریابی و بازارپردازی کشور در چهار سال پیاپی، انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

انتهای پیام/