اخبار ویژه » پیشخوان خبر » جدیدترین عناوین » مطالب ویژه
کد خبر : 4087
چهارشنبه - 17 شهریور 1400 - 14:44
اختصاص پرواز به آنالیا فقط با یک آژانس خاص؛

اقدام عجیب مدیران کیش ایر؛ به‌جای کیش، مسافران به ترکیه می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»، شرکت هواپیمایی کیش ایر که متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش بوده و اولویت اول آن توسعه جزیره کیش است، این روزها با مشکلات بسیاری به دلیل سوء مدیریت روبرو شده است. برپایه این گزارش، به‌خاطر این سوء مدیریت‌ها، از یک‌سو تعدادی از هواپیمایی آن شرکت به‌دلیل نقص فنی […]

اقدام عجیب مدیران کیش ایر؛ به‌جای کیش، مسافران به ترکیه می‌روند!

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»، شرکت هواپیمایی کیش ایر که متعلق به سازمان منطقه آزاد کیش بوده و اولویت اول آن توسعه جزیره کیش است، این روزها با مشکلات بسیاری به دلیل سوء مدیریت روبرو شده است.

برپایه این گزارش، به‌خاطر این سوء مدیریت‌ها، از یک‌سو تعدادی از هواپیمایی آن شرکت به‌دلیل نقص فنی امکان پرواز ندارد و به یک مشکل بزرگ برای این شرکت هواپیمایی تبدیل شده است.

از سوی دیگر، باتوجه به اینکه بعد از ۳ هفته تعطیلی و خارج شدن از وضعیت قرمز کرونا سفر به جزیره کیش به‌حالت عادی برگشته است، متاسفانه شرکت هواپیمایی کیش ایر به‌جای افزایش پروازها به مقصد این جزیره، با یک فروند هواپیمای ایرباس ۳۲۰ که به‌تازگی با هزینه سازمان کیش اورهال شده، به‌جابجایی مسافر در مسیر تهران به آلانیا مسافرین ایرانی می‌پردازد.

کیش ایر

متاسفانه این موضوع که به بهانه درآمدزایی انجام می‌شود، چندین آسیب را به‌دنبال دارد که عبارتند از:

۱- ارزان فروشی با نرخ کمتر از ۳۰۰ میلیون تومان به ازای هر پرواز

۲- ابراز کمبود هواپیما در مسیرهای منتهی به مقصد کیش که این روزها درخواست آژانس‌ها و مسافرین و هتلداران کیش برای پروازها را به‌نبال دارد

۳- اختصاص پرواز به آنالیا به یک آژانس خاص که در سالیان گذشته به مقصد کیش تور و مسافری نداشته است…