میرسلیم در برنامه گفتگوی ویژه خبری مطرح کرد؛

رئیس مجلس طولانی باشد، با تخلفات کنار می‌آید/ صاحبان ثروت‌های باد آورده، مالیات نمی‌دهند

سیدمصطفی میرسلیم دیگر منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم، یکشنبه شب با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز در این برنامه گفت: از راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری؛ پرداخت مطالبات دولت به پیمانکاران و اهمیت دادن به بخش عمرانی بودجه است. وی افزود: در حالی که پول ملی با […]

رئیس مجلس طولانی باشد، با تخلفات کنار می‌آید/ صاحبان ثروت‌های باد آورده، مالیات نمی‌دهند

سیدمصطفی میرسلیم دیگر منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم، یکشنبه شب با حضور در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما نیز در این برنامه گفت: از راهکار‌های حل مشکلات اقتصادی مردم و بیکاری؛ پرداخت مطالبات دولت به پیمانکاران و اهمیت دادن به بخش عمرانی بودجه است.

وی افزود: در حالی که پول ملی با کاهش ارزش روبرو شده و قیمت‌ها افزایش یافته است، اما افزایش نامتناسب حقوق کارمندان و کارگران ظلم مضاعف است.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم در ادامه افزود: دولت حق ندارد به ارزش پول ملی دست بزند و در این زمینه مجلس باید اجازه می‌داد، اما مجلس دهم به این مسأله بی تفاوت بوده است.

وی افزود: پس از قانون اساسی، آیین‌نامه داخلی مجلس از مهمترین قوانینی است که در بسیاری از مسائل ازجمله رابطه با دولت اثرگذار است.

میرسلیم همچنین تاکید کرد: برای پرهیز از کسری بودجه باید قانون مالیات تقویت شود.

وی در ادامه یادآور شد: اکنون مالیات از کارمندان و حقوق بگیران و کارخانجات تولیدی که فعالیت آن‌ها شفاف است گرفته می‌شود در حالی که افرادی در جامعه صاحب ثروت‌های باد آورده هستند و مالیات نمی‌دهند.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم در ادامه یادآور شد: نماینده‌ای که به فکر خدمت به مردم است زمان پرداختن به کار‌های دیگر را ندارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: نظارت بر رفتار نمایندگان به وسیله خودشان بسیار مهم است، زیرا نخست نماینده باید خود را اصلاح کند.

میرسلیم ادامه داد: رئیس مجلسی که سال‌ها رئیس می‌ماند با تخلفات کنار می‌آید و رأی جمع می‌کند.

وی افزود: اگر منتخبان به صندلی مجلس به چشم طعمه نگاه کنند، گرفتار خواهند شد.

منتخب مردم تهران برای مجلس یازدهم گفت: وقت مجلس نباید در پرداختن به مسائل حاشیه‌ای تلف شود و باید پرونده‌های ناقص مجلس دهم در دوره جدید تکمیل شود.