عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس خبر داد:

حمایت رئیس جمهور از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا/ پاداشی غیرقابل شمارش برای قهرمانی!

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»، علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که همراه این تیم به قطر می‌رود تا نظاره‌گر دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باشد، گفت: خوشبختانه تمام شرایط مدنظر فراهم شده تا تیم به نتیجه لازم در بازی نهایی برسد. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود آماده هستند و از این […]

حمایت رئیس جمهور از پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا/ پاداشی غیرقابل شمارش برای قهرمانی!

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»، علی رغبتی عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس که همراه این تیم به قطر می‌رود تا نظاره‌گر دیدار فینال لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ باشد، گفت: خوشبختانه تمام شرایط مدنظر فراهم شده تا تیم به نتیجه لازم در بازی نهایی برسد. کادرفنی و بازیکنان با تمام وجود آماده هستند و از این وضعیت استفاده کردند.

وی با بیان اینکه پرسپولیس به قطر می‌رود تا دست پر برگردد، درباره همراهی اعضای هیات‌مدیره باشگاه پرسپولیس با سرخ‌پوشان در این‌ سفر عنوان کرد: دو نفر از هیات‌مدیره به همراه مدیرعامل به قطر می‌روند. بحث‌های حاشیه‌ای وجود دارد که مجبور هستیم به قطر برویم تا درباره این مسائل مذاکراتی داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس راجع به پاداش‌های ویژه‌ای که برای قهرمانی احتمالی پرسپولیس در نظر گرفته شده، یادآور شد: این قهرمانی، پاداش غیرقابل شمارشی را نصیب تیم و جامعه ایران می‌کند.

رغبتی همچنین گفت: البته در کنار این افتخار، تدارک خوبی دیده شده و از حمایت‌های رئیس جمهور و ارگان‌های دیگر هم برخوردار هستیم. پیش‌بینی‌های لازم را انجام داده‌ و قطعاً پاداش‌های مالی خواهیم داشت.