اخبار ویژه » صنعت
کد خبر : 3154
شنبه - 24 خرداد 1399 - 13:33
اجرای پیش فروش محصولات ایران خودرو با هدفY

عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»؛ طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست‌های وزارت صمت و با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا در بازاراجراشده است بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت: دراین طرح پیش فروش، برای اولین […]

عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا

به گزارش پایگاه خبری «بانگ سروش»؛ طرح پیش فروش محصولات گروه صنعتی ایران خودرو در راستای سیاست‌های وزارت صمت و با هدف عدالت در توزیع و واقعی کردن تقاضا در بازاراجراشده است

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو در حاشیه مراسم قرعه کشی پیش فروش محصولات گفت: دراین طرح پیش فروش، برای اولین بار محصول جدید ایران خودرو به نام رانا پلاس عرضه شد که مورد استقبال متقاضیان قرارگرفت.

وی افزود: درطرح پیش فروش محصولات یک ساله ایران خودرو ، بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر ثبت نام کرده اندکه بعد از راستی آزمایی، قرعه کشی ۴۵ هزار دستگاه از محصولات تولیدی این خودرو سازدرروز شنبه ۲۴ خرداد ماه صورت گرفت.

معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، به زمان تحویل این خودروها اشاره کرد و افزود: در این طرح، خودرو ها در بازه ۴ ماه تا ۱۲ماهه و براساس اولویت قرعه کشی به مشتریان تحویل داده خواهد شد.

وی تصریح کرد: این اطمینان خاطر را مشتریان عزیز می دهیم که طرح های ایران خودرو در جهت رسیدن خودرو به دست مشتریان واقعی ادامه دارد و با تکمیل ظرفیت فروش و عدم ثبت نام ، نگران نباشند.

معاون بازار یابی و فروش ایران خودرو یاد آورشد: ایران خودرو گام های اساسی درخصوص کنترل بهتر و فروش خودرو به مشتریان را در دست اقدام دارد و این برنامه ها در قالب فروش فوق العاده و پیش فروش مدت دار تا پایان سال تکرار خواهد شد.

رحمانی با اذعان به اینکه استقبال مشتریان از طرح های ایران خودرو قابل توجه بود گفت: تنوع محصول در کنار کیفیت مطلوب محصولات ایران خودرو سبب شد میزان مشارکت برای خرید افزایش یابد